top of page

חדר החיפוש שלי - הזמנה לתהליך


איפשהו ביולי השנה הצהרתי על גבי פייסבוק שבכוונתי להפוך את הפארטו שלי שהוא 80% הד הנטינג ו 20% - כל השאר (הכשרות, ייעוץ 1:1 והצגת היחיד שלי), כתבתי שאין לי מושג מה הולך למלא את 80% הזמן שלי, שהפעם אני שוקלת להמשיך את החיפוש שלי בקבוצה שאפתח ואנחה אותה.


כנראה שמספיק היה שאצהיר על כך בקול רם.


ארבעה ימים לאחר מכן קיבלתי פניה והזמנה להנחות קורס הכשרת מגייסים להייטק.

ביום ראשון השבוע הענקתי תעודות ל 26 סטודנטים.ות מופלאים.ות. שהגיעו לקו הגמר.

בקרוב אפתח מחזור נוסף.


אני עדיין בשיאו של הפיכת הפארטו שלי, שחרור הזהות המקצועית שלי ה'הד הנטר' - ה'ציידת', כשהזהות החדשה שלי אינה ברורה ומוגדרת לי, ומאחר ובחרתי השנה לחקור את עצמי בתוך קבוצה, את המשך התהליך שלי אני אעשה כחלק מקבוצת חיפוש.


אהיה כנה ואודה שהאקט הראשון שלי הוא לנסות להבנות את התהליך, אבל התגבשות אני מרגישה שכל ניסיון להבנות תהליך חיפוש עצמי חוטא למטרה האמיתית - למצוא מה שמבקש להתגלות.

בקהלת נאמר : "ליבא לפומא לא גלי" - הלב לא מגלה לפה.

וזה בדיוק מטרתו של חדר החיפוש שלי, לאפשר לך להתחקות אחרי משאלת ליבך ולתרגם אותה למימוש המקצועי.


אם כן, חדר החיפוש שלי מיועד לנשים שמחפשות מסגרת תומכת תהליכי חיפוש, שנעות על סקאלה שבין אי שקט וחוסר כיוון לקריאה פנימית לנוע קדימה עם העולם המשתנה.

כולנו נדע פחות או יותר איך נכנסנו לחדר הזה אבל אין לדעת איך נצא ממנו וזה כל היופי - לצאת באופן שלא יכולנו לראות שאפשרי עבורנו - ככה הפכתי להד הנטר, ככה הקמתי את 'מעשה במאפה', ככה עליתי עם הצגת יחיד 'בראשית הייתי אני', כך השגתי פחות או יותר כל מה שיש לי בחיים עם אפס מערכות תמיכה.

אני יודעת שמה שאני מצליחה לראות בעיניי רוחי, ממתין לי שאהיה מוכנה לקחת אותו על עצמי.

אז שומרת על המהות, נענית לתפקיד ופותחת את חדר החיפוש שלי על כל היופי החן והחסד שקיימים בו, עם כל האתגרים הנפילות והקימות, עם הניסיון המצטבר שלי בעולם הגיוס והקריירה, עם מיומנויות החיפוש שלי ומיומנויות הובלת תהליך בפני מי שמרגישה שהישן לא רלוונטי והחדש עוד לא ברור, ללמוד דרך החוויה את הרצון, את הערך, המהות והזהות המקצועית.


אם יש בך סקרנות ויכולת להתמסר לחיפוש שלא מכוון למציאה ספציפית (אבל בהכרח מוביל למציאה)

אני מיידעת אותך ש'חדר החיפוש שלי' ייפתח אי"ה ביום חמישי 1.12 במתכונת זום 19:00-21:00

שישה מפגשים שבועיים בני שעתיים כל מפגש. עלות: 600 ש"ח. מספר המקומות מוגבל.

להצטרפות יש לשלוח מייל: lihi@head-hunters.co.il



10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page